Page 1 of about 3 articles
Kehidupan Selepas Ketiadaan Ibu

"Pernah sekali aku masak megi sebungkus je, dia ngadu dekat ayah aku, aku mkn x share kat dia. Pdhal masa tu, makanan kat umah pun xde. Duit ayah pun selalu x cukup. Aku sering menangis2 dgn adik2 knap..."

Hamba Allah

16-09-2018

7

Another link
Definisi Anak Derhaka

"Perangai mak aku? Suka jaja cerita ank2 yg tak betul kt org. Kat rumah bila kami kemas rumah kemas dapur, ptg mak aku buat sepah, dia jaja kt org cakap ank2 dia pemalas walaupun kami seperti nak patah..."

Insan Hina

07-09-2018

34

Another link
Nasihat Kewangan

"Pemurahnya Allah, dulu saya semasa umur 22 camtu Allah dah bagi rezeki dapat gaji 8k – 10k sebulan. Ni duit makan gaji ye, bukan berniaga ke ape semua. Makan gaji semata mata, kalau orang berniaga nor..."

Mr. Sirap

06-09-2018

37

Another link